Najwyższa jakość

produktów i usług to nasz znak firmowy.

Zarówno w naszych produktach, jak i w usługach związanych z doradztwem i serwisem chcielibyśmy zaoferować Ci najwyższą jakość. Dlatego zlecamy testy i certyfikację naszych sejfów pod kątem zabezpieczenia przed włamaniem i pożarem niezależnym, uznanym instytutom badawczym, jak np. VdS GmbH lub ESSA. Nasze procesy pracy również podlegają wysokim kryteriom. Są one certyfikowane przez VdS GmbH według normy zarządzania jakością EN ISO 9001. Szczegóły i odnośne certyfikaty znajdują się na stronie "Certyfikacje".

Mamy świadomość tego, że dobra jakość wymaga stałego udoskonalania. Dlatego stale dążymy do udoskonalania naszych produktów i procesów.

Nasza polityka jakościowa

Jakość produktu

Jakość naszych produktów istotnie przekłada się na sukces firmy. Dopasowując produkty do wymagań klientów, osiągamy wspólną korzyść i zwiększamy przywiązanie do firmy.

Nasze sejfy wyróżniają się użyciem wysokiej jakości materiałów, dużą precyzją i prostą obsługą, zgodnie z wysokimi niemieckimi wymogami bezpieczeństwa VDMA (Związku Niemieckich Producentów Maszyn i Urządzeń) bądź VdS Schadenverhütung GmbH (Związku Ubezpieczycieli Szkód Profilaktyka Szkód Sp. z o. o.) według normy europejskiej. Ma to kluczowe znaczenie dla ubezpieczyciela.  Jakość jest dla nas priorytetem!

Klient zawsze na pierwszym miejscu!

Poprzez kompetentne doradztwo i profesjonalne usługi, chcemy pozyskiwać klientów i stale dbać o ich zadowolenie.
Nabycie systemu zabezpieczeń wymaga indywidualnego, dyskretnego doradztwa i obsługi klienta. Jesteśmy tego świadomi. Dlatego towarzyszymy Ci od pierwszej, niezobowiązującej rozmowy aż do ostatecznego wykonania i zamontowania sejfu. Nasz dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji także po zakupie sejfu.

Jakość dzięki zaangażowanym pracownikom

Każdy pracownik HARTMANN TRESORE jest zobowiązany dać z siebie wszystko, aby przygotować produkty i usługi wysokiej jakości.

Chcemy uczyć się na błędach, by unikać ich w przyszłości. Z własnej inicjatywy analizujemy krytyczne wydarzenia, opracowujemy rozwiązania i niezwłocznie wdrażamy je w życie.

Szkolenia i duch współpracy są decydujące dla skutecznej realizacji naszych celów jakościowych. Motywujemy naszych pracowników, powierzając im odpowiedzialne zadania i doceniając wyniki pracy. Poza tym poprzez cykliczne imprezy dla pracowników dbamy o dobrą atmosferę w firmie.

Cena

Naszym celem jest osiągnięcie dla klientów optymalnej relacji ceny do jakości. Stąd mimo naszych wysokich wymagań jakościowych zwracamy szczególną uwagę na racjonalne wykonanie naszych sejfów.

Naszą politykę przedsiębiorstwa przekazujemy klientom, pracownikom i partnerom kooperacyjnym, jest ona dostępna innym zainteresowanym kręgom i opinii publicznej.

Nadrzędne cele jakościowe

  • zwiększenie zadowolenia klientów przez optymalną jakość,
  • skrócenie czasu reakcji na reklamacje,
  • zmniejszenie ilości reklamacji,
  • poprawa komunikacji wewnętrznej,
  • zadowolenie pracowników.

 

Tu znajdziesz naszą politykę jakości w oddzielnym dokumencie. Aby powiększyć, kliknij w zdjęcie.