Znajdziesz u nas duży wybór wysokiej jakości sejfów odpowiadających nowym wymaganiom ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych. W szczególności proponujemy szafy na dokumenty, sejfy na elektroniczne nośniki danych i szafy serwerowe z wentylacją.
Tutaj do ściągnięcia broszura o sejfach zgodnych z RODO.
Który sejf
jest odpowiedni dla Ciebie?
Znajdź krok po kroku sejf dopasowany
do Twoich indywidualnych potrzeb.
Według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27. kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych lub RODO, przedsiębiorcy i inne podmioty zobowiązani są do przetwarzania danych osobowych w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych (art. 5 ust. 1 litera f RODO).
Do podstawowych środków technicznych i organizacyjnych chroniących dane osobowe przed incydentami i ich skutkami takimi jak pożar, zalanie, kradzież, należą sejfy, szafy metalowe oraz depozytory kluczy.
RODO nakłada na podmioty, które nie zastosują się do jego wymogów, między innymi wielomilionowe kary finansowe.
W związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa specjalną ofertę sejfów antywłamaniowych i jednocześnie ognioodpornych, które zapewniają odpowiednią ochronę.
Zabezpieczenia fizyczne to również stosowanie kontroli dostępu i odpowiednia gospodarka kluczami czyli stosowanie drzwi pancernych ze zdalną kontrolą dostępu, sejfów na klucze, czy depozytorów kluczy. Do przedsiębiorcy należy ocena stopnia ryzyka wystąpienia takich incydentów i decyzja o zastosowanych zabezpieczeniach, w tym o zakupie sejfu.
Należy pamiętać, że w przypadku wystąpienia incydentu – w terminie 72 godzin po stwierdzeniu naruszenia – należy zgłosić takie naruszenie organowi nadzorczemu, co skutkować będzie kontrolą. Jeśli po kontroli okaże się, że dane były w sposób odpowiedni zabezpieczone i przechowywane, np. w
sejfie o odpowiedniej klasie odporności pożarowej i antywłamaniowej, ryzyko nałożenia kary jest zminimalizowane.
Konieczne są inwestycje w odpowiednie zabezpieczenia w celu minimalizacji ryzyka poniesienia wysokich kar finansowych. W razie potrzeby oferujemy wykonanie audytu posiadanych zabezpieczeń przez zespół naszych specjalistów, złożony m. in. z prawnika – specjalisty z zakresu RODO, pracownika zabezpieczenia technicznego autoryzowanego przez KW Policji w Warszawie, i przygotowanie odpowiedniej dokumentacji RODO.
deinTresor.de ist umgezogen.
Für noch besseren Service ist aus der Marke "deinTresor.de by HARTMANN"
der Onlineshop der HARTMANN TRESORE AG geworden.
Darüber hinaus können Sie auf die gewohnte
Qualität und Kompetenz vertrauen.