- z zamkiem elektronicznym
1. upewnij się, że wprowadzasz poprawny kod
2. kod wprowadzaj uważnie i w jednym tempie, bez przerw
3. jeśli możesz, wymień baterię
4. jeśli pojemnik na baterię jest wewnątrz sejfu, podłącz nową baterię do klawiatury, zgodnie z instrukcją obsługi zamka
5. używaj tylko nowych baterii alkalicznych, renomowanych firm (Duracell, Energizer)
6. skontaktuj się z serwisem ([email protected] lub tel. 22 850 4045)
- z zamkiem szyfrowym
1. upewnij się, że wprowadzasz poprawny kod
2. kod wprowadzaj uważnie, zgodnie z instrukcją
3. skontaktuj się z serwisem ([email protected] lub tel. 22 850 4045)
- z zamkiem kluczowym
1. upewnij się, że używasz właściwego klucza
2. sprawdź, czy klucz nie jest uszkodzony
3. spróbuj otworzyć sejf drugim kluczem (w komplecie otrzymałeś co najmniej 2 klucze)
4. skontaktuj się z serwisem ([email protected]l lub tel. 22 850 4045)
1. wymieniaj regularnie baterię
2. używaj tylko nowych baterii alkalicznych renomowanych firm (Duracell, Energizer)
3. nie noś kluczy w dużych pękach (mogą ułamać się ząbki)
4. nigdy nie zamykaj kluczy do otwierania sejfu w środku
5. nie przekazuj kodów / kluczy do sejfu osobom trzecim
6. wykonuj okresowe przeglądy systemu ryglowego
Niezwłocznie zgłoś się do recepcji hotelowej.
1. otwórz sejf drugim kluczem (w komplecie otrzymałeś co najmniej 2 klucze)
2. jeśli masz podejrzenie, że klucz mógł zostać skradziony, niezwłocznie zleć wymianę zamka w sejfie
3. w celu zlecenia wymiany zamka skontaktuj się z serwisem ([email protected] lub tel. 22 850 4045)
1. nie używaj uszkodzonego klucza (może złamać się w zamku uniemożliwiając otwarcie sejfu)
2. nie wykonuj duplikatu klucza w punkcie dorabiania kluczy / zakładzie ślusarskim, ponieważ wtórnik nie będzie trwały (klucze do sejfu wytwarzane są ze specjalnych surówek)
3. w celu wykonania duplikatu klucza skontaktuj się z serwisem ([email protected] lub tel. 22 850 4045)
1. brak zmiany kodu fabrycznego (kod fabryczny powinien być zmieniony niezwłocznie po otrzymaniu sejfu)
2. używanie prostych kodów (654321, 123456, daty urodzin, itp.)
3. niezmienianie kodu przez dłuższy czas
4. brak regularnych przeglądów technicznych i konserwacji sejfu
5. niewymienianie baterii
6. pozostawianie otwartego sejfu przez cały okres pracy (np. rano sejf jest otwierany i zamykany dopiero na koniec pracy biura, restauracji, sklepu)
7. wykorzystywanie sejfu jako dodatkowego mebla biurowego (stawianie na nim kwiatów doniczkowych, czajników elektrycznych, itp.)
8. trzymanie klucza do otwierania awaryjnego wewnątrz sejfu, do którego jest przypisany klucz
To zależy od szkód jakie odniósł sejf. Jeśli uszkodzony został płaszcz zewnętrznej blachy, wywiercone zostały otwory w sejfie, wygięte drzwi – taki sejf nie nadaje się do dalszego użytku.
W przypadku uszkodzeń mechanicznych klawiatury, klamki – nasz technik oceni szkody i zdecyduje czy można przeprowadzić prace serwisowe, czy też sejf nadaje się do utylizacji.
1. zmień kod master (jeśli sejf go posiada)
2. w przypadku korzystania z urządzenia audytowego, trzeba ustawić czas w każdym sejfie
3. klucze do otwierania awaryjnego przekaż osobom funkcyjnym (dział techniczny, kierownik recepcji, właściciel hotelu)
4. pamiętaj o regularnej wymianie baterii
1. utwórz strukturę hotelu (ilość pokoi, ich rodzaj, ilość drzwi wspólnych, itp.)
2. określ potrzebę kart personelu (ilość, rodzaj)
3. ustal administratora programu i ilość kont dla personelu
4. regularnie sprawdzaj stan baterii w zamkach, oraz kontroluj programowanie czasu (czas letni i zimowy)
Ze względów bezpieczeństwa. Chodzi o to, aby klucze nie zaginęły podczas montażu sejfów w pokojach oraz nie dostały się w niepowołane ręce. Ilość kluczy oraz ich dostępność muszą być ściśle kontrolowane.
1. stosowanie niewłaściwych baterii
Pamiętaj aby używać nowych baterii alkalicznych renomowanych producentów (Duracell, Energizer).
Baterie 9V są mniej popularne i potrafią długo leżeć na półkach sklepowych.
Trzeba zwrócić uwagę na datę przydatności baterii oraz jej producenta. Rekomendujemy stosowanie wyłącznie baterii alkalicznych Duracell, lub Energizer.
2. wpychanie na siłę segregatorów do sejfu
Może doprowadzić do blokady, poprzez napieranie rzeczy wewnątrz sejfu na drzwi.
3. rozsypane rzeczy wewnątrz sejfu blokują rygle
Do tego typu usterek dochodzi, gdy wewnątrz sejfu znajdują się luzem drobne monety, spinacze biurowe, pliki dokumentów itp. Ich położenie pomiędzy ryglami, a podłogą sejfu może prowadzić do blokady systemu ryglowego.
4. błędy wynikające z niewłaściwego sposobu zmiany kodu
Zmianę kodu zawsze należy wykonywać przy drzwiach otwartych sejfu. Nowy kod trzeba sprawdzić kilkukrotnie przy drzwiach otwartych.
5. zapomnienie kodu lub zgubienie klucza
Może skutkować koniecznością awaryjnego mechanicznego otwarcia sejfu.
Für noch besseren Service ist aus der Marke "deinTresor.de by HARTMANN"
der Onlineshop der HARTMANN TRESORE AG geworden.
Darüber hinaus können Sie auf die gewohnte
Qualität und Kompetenz vertrauen.