Nasze zabezpieczenia dla klinik i placówek opieki

Bezpieczeństwo od 150 lat. Ponad 200.000 klientów na całym świecie.

Jakość dzięki doświadczeniu
System bezpieczeństwa

Zabezpieczenia dla służby zdrowia

W klinikach i placówkach opiekuńczych magazynowanie środków znieczulających i danych pacjentów musi odbywać się zgodnie z prawem. Szczegóły właściwego przechowywania tych środków są wyszczególnione w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie środków odurzających, substancji psychotropowych, prekursorów kategorii 1 i preparatów zawierających te środki lub substancje z 11.09.2006 r. (Dz.U. Nr 169, poz. 1216) i rozporządzeniach tegoż Ministra dotyczącym prowadzenia aptek.

Ochrona danych pacjentów

Zasadniczo lekarz prowadzący powinien zachować w tajemnicy informacje o pacjencie pozyskane w związku z leczeniem i nie przekazywać ich osobom trzecim. W związku z tym dane pacjentów muszą być chronione przed nieuprawnionym dostępem.

Jesteśmy ekspertem w Twojej branży

Również w zakresie wyposażenia administracji lub pokoi pacjentów mamy odpowiednie rozwiązania sejfowe. Do naszych klientów należą liczne placówki medyczne, np.:

  • kliniki, także sanatoryjne i rehabilitacyjne,
  • szpitale,
  • instytucje opiekuńcze, jak domy starców i domy opieki.

Nasze rozwiązania w praktyce

Sejfy dla sektora zdrowotnego
Wszystkie rozwiązania od jednego dostawcy

Kliniki, instytucje opiekuńcze i inne placówki zdrowotne znajdą u nas sejfy dla wszystkich obszarów swej działalności. W ofercie mamy m. in. sejfy na środki odurzające certyfikowane według normy PN-EN 1143-1 i wyposażone na życzenie w szuflady na lekarstwa. Sprzedajemy je w licznych rozmiarach i wariantach (np. pasujących do szaf modułowych).

Administracji dedykujemy duży wybór antywłamaniowych sejfów ognioodpornych do przechowywania przedmiotów wartościowych. W naszym asortymencie znajdują się również wysokiej jakości sejfy hotelowe i energooszczędne minibary do wyposażenia pokoi o wyższym standardzie.

Bezpieczne składowanie środków znieczulających
w klinikach i placówkach opieki

Nasze sejfy na środki odurzające są dostępne w różnych wielkościach i wersjach -  jako modele wolnostojące lub montowane w meblu czy szafie modułowej. Gwarantują przepisowe składowanie takich substancji w:

  • aptekach publicznych i szpitalnych,
  • oddziałach szpitalnych,
  • gabinetach lekarskich,
  • domach starców i domach opieki,
  • przedsiębiorstwach farmaceutycznych,
  • handlu lekarstwami.

Chętnie sporządzimy ofertę dopasowaną indywidualnie do Twoich wymagań!

Sejfy hotelowe –
bezpieczne przechowywanie przedmiotów wartościowych pacjentów

Poważnym problemem wielu szpitali i placówek opieki są kradzieże z pokoi pacjentów. W celu bezpiecznego przechowywania rzeczy wartościowych, takich jak zegarki, telefony komórkowe i gotówka, można udostępnić im sejfy w pokojach.

Dotychczas wyposażyliśmy ponad 500.000 pokoi gościnnych w klinikach i hotelach w sejfy! Sejfy HARTMANN do pokoi są intuicyjne w obsłudze i niezawodne w działaniu. Nasza oferta obejmuje modele w kilku rozmiarach i wersjach wyposażenia, do montażu w szafie albo szufladzie.

Wygodne minibary

Zaoferuj swoim pacjentom w pokojach o wyższym standardzie nie tylko sejf hotelowy ale także minibar. Minibary HARTMANN są energooszczędne, działają bez hałasu i drgań. Niektóre modele mają klasę efektywności energetycznej A+ i należą do najoszczędniejszych bezszumowych minibarów na rynku.

Bezpieczne i zgodne z przepisami
przechowywanie danych pacjentów

Artykuł 18. ustawy o zakładach opieki zdrowotnej nakłada na nie obowiązek prowadzenia dokumentacji medycznej osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych według zasadach określonych w ustawie o prawach pacjenta i przez Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2009 r. Nr 52, poz. 417 z późniejszymi zmianami). Ponadto placówka medyczna ma zapewnić ochronę danych zawartych w tej dokumentacji. Jednocześnie lekarze muszą zachować tajemnicę dotyczącą przebiegu leczenia pacjentów. Dlatego w gromadzeniu akt i danych pacjentów, należy przestrzegać wysokich standardów bezpieczeństwa, aby nikt niepowołany nie wszedł w posiadanie poufnych danych.

Akta pacjentów w postaci papierowej zaleca się przechowywać w antywłamaniowych sejfach ognioodpornych chroniących przedmioty  wartościowe. Można w nich też bezpiecznie przechowywać  wszystkie inne, ważne dokumenty, jak dane pracowników i umowy. Elektroniczne nośniki danych muszą być gromadzone w specjalnych sejfach na nośniki danych, zapewniających wrażliwym mediom specjalną ochronę przed ogniem.

Jeśli jeden lub kilka sejfów nie są w stanie pomieścić stosownych dokumentów, należy utworzyć archiwum. W tym wypadku polecamy drzwi skarbcowe zabezpieczające całe pomieszczenia bądź części budynków albo zbudowane modułowo pomieszczenia sejfowe, które można postawić swobodnie w budynku lub dopasować do istniejącego pomieszczenia.
Chętnie pomożemy Ci wybrać zabezpieczenie  optymalne dla Ciebie!

Profesjonalna administracja kluczami –
system zarządzania kluczami

W profesjonalnym zarządzaniu kluczami w klinikach i szpitalach pomagają sejfy na klucze i depozytory kluczy (inaczej: systemy zarządzania kluczami) z naszej oferty.

Depozytory kluczy zapewniają nie tylko ich bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu, lecz także uporządkowany obrót kluczami.

Proponujemy rozmaite systemy do zarządzania kluczami. Nasze elektroniczne depozytory kluczy umożliwiają przyznawanie uprawnień użytkownikom bądź ich grupom i szczegółową kontrolę ruchu kluczy w czasie rzeczywistym. Wszystkie klucze są inwentaryzowane i mogą być pobierane tylko przez upoważnione osoby. W każdej chwili wiadomo, kiedy który pracownik wziął i zwrócił dany klucz.

Mechaniczne systemy zarządzania kluczami działają zupełnie bez elektroniki, można je wszędzie zastosować.

Nowoczesne koncepcje zabezpieczeń –
oferujemy więcej niż standard

Jakie są Twoje wymogi bezpieczeństwa? Zależy nam na przedstawieniu Ci oferty, która w stu procentach zaspokoi Twoją potrzebę bezpieczeństwa.

Nasz asortyment podstawowy zawiera szeroki wybór sejfów w wielu rozmiarach i klasach odporności.

Jeśli masz specjalne wymagania, to chętnie opracujemy dla Ciebie zabezpieczenia zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Na życzenie spotkamy się bezpośrednio u Ciebie.

Umów się na niezobowiązującą rozmowę z nami:

telefonicznie: +48 22 595 4090
mailowo: info@hartmann-tresore.pl.

Nasza aktualna
broszura sejfów na środki odurzające i psychotropowe

Odkryj cały asortyment sejfów HARTMANN TRESORE dla klinik i placówek opiekuńczych w naszej broszurze z sejfami na środki odurzające.