Sejfy hotelowe stanowią mile widziany element wyposażenia. Rozlokowuje się je w recepcji, pomieszczeniach back-office i pokojach dla gości. Chronią przed utratą dokumentów, urządzeń elektronicznych lub innych przedmiotów. Niektóre sejfy do pokoi hotelowych wyposaża się w urządzenia audytowe umożliwiające odczytywanie wszystkich wykonanych operacji. Sejfy hotelowe muszą być dostosowane do rodzaju pomieszczeń. Jak to wygląda w praktyce?
● Sejfy hotelowe w recepcji są przeznaczone do trzymania depozytów gości. Można zdecydować się na sejfy depozytowe wyposażone w praktyczne szufladki lub skrytki.
● W pomieszczeniach biurowych najlepiej sprawdza się sejf antywłamaniowy i ognioodporny. Wykorzystuje się go do ochrony ważnych dokumentów, w tym danych finansowych czy osobowych.
● W pokojach dla gości warto postawić niewielkie sejfy hotelowe zabezpieczające dokumenty, gotówkę, zegarki, telefony komórkowe lub inne cenne rzeczy.