Elektroniczny system zarządzania kluczami (depozytor) pozwala na koordynowanie działań pracowników. Urządzenie na bieżąco monitoruje, kto pobrał lub zwrócił klucze. W razie nieprawidłowości administrator otrzymuje powiadomienie i może szybko wyjaśnić sytuację. Ma to ogromne znaczenie, zwłaszcza jeśli chodzi o zarządzanie danymi osobowymi. Depozytory kluczy wykorzystuje się w wielu firmach i organizacjach, również tych posiadających kilka oddziałów. Sprawdzają się m.in. w:
● hotelach,
● biurach,
● zakładach i halach produkcyjnych,
● magazynach,
● stacjach benzynowych,
● warsztatach,
● placówkach oświatowych,
● urzędach,
● przychodniach i szpitalach,
● instytucjach publicznych
● jednostkach wojskowych i innych obiektach służb mundurowych.
Depozytor kluczy rejestruje wszystkie wydarzenia związane z dostępem do zasobów w czasie rzeczywistym. Administrator w dowolnym momencie sprawdza, kto aktualnie posiada klucze i kiedy je wziął. Wszelkie działania są raportowane, a osoba zarządzająca system w prosty sposób przydziela uprawnienia do korzystania z wybranych kluczy poszczególnym osobom lub grupom pracowników. Może również kontrolować obieg kluczy w kilku oddziałach jednocześnie. System charakteryzuje się łatwością obsługi. Ma ekran dotykowy i diody świetlne pozwalające na szybkie znalezienie wybranego klucza.
Depozytory Hartmann Tresore wyróżniają się wysokim poziomem bezpieczeństwa. Wyposażono je w solidny korpus. Potwierdzeniem jego jakości są również: znak CE i certyfikat bezpieczeństwa EN 60950. Urządzenie wyposaża się zwykle w zamek elektroniczny.
W celu otrzymania indywidualnej oferty zapraszamy do kontaktu. Produkujemy także sejfy biurowe i inne schowki pancerne, które sprawdzają się w wielu organizacjach.