Sejfy biurowe

Nowoczesne rozwiązania dostosowane do potrzeb biznesu
Szeroki wybór sejfów do zabezpieczenia majątku i dokumentacji Twojej firmy. Skorzystaj z naszej oferty i nie martw się o właściwe przechowywanie gotówki, dokumentacji finansowej, mienia czy nośników danych.
Wybór właściwego sejfu skonsultuj ze specjalistą
Wolisz sam wybrać?
Wyłącz filtry (1)
Sortuj
Sortowanie i filtrowanie
SZCZEGÓLNIE POLECAMY
D 112-03 VdS
Sejfy ogniotrwałe

Sejf biurowy D 112-03

Wymiary zewnętrzne
1068 mm × 619 mm × 565 mm
Limit wartości chronionej
50.000 €
D 112-01 VdS
Sejfy ogniotrwałe

Sejf biurowy D 112-01

Wymiary zewnętrzne
550 mm × 632 mm × 573 mm
Limit wartości chronionej
50.000 €
D 112-02 VdS
Sejfy ogniotrwałe

Sejf biurowy D 112-02

Wymiary zewnętrzne
600 mm × 632 mm × 573 mm
Limit wartości chronionej
50.000 €
HE 10-03
Sejfy ogniotrwałe

Sejf biurowy HE 10-03

Wymiary zewnętrzne
1050 mm × 605 mm × 560 mm
Limit wartości chronionej
2.500 €
HE 10-02
Sejfy ogniotrwałe

Sejf biurowy HE 10-02

Wymiary zewnętrzne
590 mm × 605 mm × 560 mm
Limit wartości chronionej
2.500 €
HE 10-01
Mini sejfy

Sejf biurowy HE 10-01

Wymiary zewnętrzne
489 mm × 605 mm × 560 mm
Limit wartości chronionej
2.500 €
HPFV 1165 VdS
Sejfy ognioodporne i przeciwpożarowe

Sejf biurowy HPFV 1165

Wymiary zewnętrzne
1100 mm × 650 mm × 570 mm
Limit wartości chronionej
20.000 €
HPFVII 1065 VdS
Sejfy ognioodporne i przeciwpożarowe

Sejf biurowy HPFVII 1065

Wymiary zewnętrzne
1068 mm × 619 mm × 565 mm
Limit wartości chronionej
50.000 €
HPFVII 665 VdS
Sejfy ognioodporne i przeciwpożarowe

Sejf biurowy HPFVII 665

Wymiary zewnętrzne
600 mm × 632 mm × 573 mm
Limit wartości chronionej
50.000 €
HE 10-04
Sejfy ogniotrwałe

Sejf biurowy HE 10-04

Wymiary zewnętrzne
1400 mm × 794 mm × 560 mm
Limit wartości chronionej
2.500 €
HE 10-05
Sejfy ogniotrwałe

Sejf biurowy HE 10-05

Wymiary zewnętrzne
1600 mm × 794 mm × 560 mm
Limit wartości chronionej
2.500 €
D 125-01
Sejfy na nośniki danych

Sejf biurowy D 125-01

Wymiary zewnętrzne
732 mm × 786 mm × 918 mm
Wybór właściwego sejfu skonsultuj z naszym ze specjalistą
Wolisz sam wybrać sejf?
Przy zakupie sejfu weź pod uwagę
Wybór właściwego sejfu skonsultuj ze specjalistą

Sejfy biurowe – ochrona dokumentów i innych wartości w biznesie

Sejf biurowy to idealny produkt do zabezpieczenia i ochrony wszystkich dokumentów i innych wartości w firmach i różnego rodzaju instytucjach. Wachlarz produktów dostępnych w naszej ofercie jest bardzo szeroki. Wybierz produkt, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom i miej spokojną głowę – wszystkie dokumenty, gotówka, a nawet dane zapisane na nośnikach będą właściwie zabezpieczone zarówno przed dostępem osób nieuprawnionych, jak i przed kradzieżą lub pożarem.

Kluczowe atrybuty idealnego sejfu do biura

Jaki powinien być idealny sejf biurowy? Przede wszystkim powinien być dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb. Nie kupuj pierwszego lepszego sejfu, który wydaje Ci się interesujący. Zanim wybierzesz produkt, który będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni, warto zwrócić uwagę na kilka kwestii:

  •         klasa odporności na włamanie: jest to standard określający poziom bezpieczeństwa sejfu w kontekście jego odporności na włamanie (im wyższa klasa bezpieczeństwa – tym więcej czasu potrzeba, aby dany sejf sforsować i uzyskać dostęp do zawartości). Im wyższy poziom ochrony zapewnia dany sejf, tym ma wyższą klasę odporności na włamanie i mogą być w nim przechowywane przedmioty o większej wartości. Klasa odporności na włamanie ma również znaczenie jeśli chodzi o ewentualne ubezpieczenie depozytu. Sejfy biurowe mogą mieć następujące klasy bezpieczeństwa: S1, S2, 0, I, II, III, IV, V.
  •         wielkość i pojemność: wielkość sejfu zależy od jego zastosowania i tego, co zamierzasz w nim przechowywać. Wybierając wielkość sejfu biurowego, należy wziąć pod uwagę dostępną przestrzeń w pomieszczeniu, w którym zostanie zainstalowany. Pojemność sejfu natomiast jest mierzona w litrach lub wewnętrznych centymetrach sześciennych. Ten parametr określa, ile przedmiotów zmieści się w sejfie. Ważne jest, aby wybrać sejf o odpowiedniej pojemności – najlepiej większy niż Ci się w danym momencie wydaje, gdyż wartościowych rzeczy z czasem przybywa, a nie ubywa.

  •         sposób i miejsce montażu: im bardziej dyskretne miejsce znajdziesz dla sejfu, tym lepiej. Nie powinien on rzucać się w oczy. Sejf do biura najlepiej umieścić w ścianie lub zabudowie meblowej (mamy specjalną kategorię sejfów do zabudowy).

  •         ognioodporność: wybierając sejf biurowy warto zwrócić uwagę na ten szczególny parametr, aby zabezpieczyć wartość nie tylko przed kradzieżą, ale również przed ryzykiem pożaru. Specjalne wypełnienia sejfów z ognioodpornością sprawiają, że w przypadku pożaru i oddziaływania na sejf wysokich temperatur depozyt jest zabezpieczony i nie ulegnie zniszczeniu. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że osobną kategorię stanowią ognioodporne sejfy na dokumenty, a odrębną – sejfy na nośniki danych (m.in. dyski CD, DVD, Blu-ray, pamięci USB, dyski twarde, taśmy magnetyczne, karty pamięci).
  •         regulacje prawne: w niektórych branżach sejfy biurowe muszą spełniać określone normy i regulacje, np. dotyczące klasy odporności. Aby przechowywać w sejfie pewne przedmioty również musisz posiadać sejf o konkretnej klasie bezpieczeństwa, np. jeśli zamierzasz przechowywać w sejfie broń: wg rozporządzenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z dnia 26. sierpnia 2014 r. w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i amunicji wynika, że dopuszczalne jest przechowywanie broni w sejfie klasy co najmniej S1 wg normy PN-EN 14450.
  •         rodzaj zamka: nasze sejfy do biura mają solidne, certyfikowane zamki. W zależności od Twoich preferencji masz do wyboru: standardowy zamek kluczowy, zamek szyfrowy, zamek elektroniczny na kod PIN albo zamek biometryczny (na odcisk palca).

Sejfy do biura – bezpieczne przechowywanie przedmiotów

Sejfy biurowe są przeznaczone do zabezpieczenia różnych dokumentów i innych wartościowych przedmiotów w środowisku biznsowym. Oto lista rzeczy, które można przechowywać w sejfie do biura:

  • dokumenty finansowe,
  • gotówka,
  • nośniki danych,
  • cenne dokumenty osobiste,
  • biżuteria i kosztowności,
  • klucze i karty dostępu,
  • pozostałe wartościowe przedmioty,
  • dokumenty o wrażliwej treści.
Chętnie Ci doradzimy!
Skontaktuj się z naszymi specjalistami